Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(4)
Autor
Bartelmus Grażyna (1945- )
(1)
Bogacka-Kisiel Ewa
(1)
Janecki Daniel
(1)
Kos Michał
(1)
Kozdraś Grzegorz
(1)
Nyklova Eva
(1)
Pieczonka Jarosław (1965- )
(1)
Weissbrot-Koziarska Anna
(1)
Zolnova Jarmila
(1)
Śliz Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Studenci
(1)
Temat
Budżety rodzinne
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Migracje
(1)
Młodzież
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Technologia chemiczna
(1)
Usługi finansowe
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Skrypt (typ publikacji)
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Chemia
(1)
Ochrona środowiska
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Treść : 1. Narzędzia gospodarowania pieniądzem w gospodarstwie domowym ; 2. Usługi finansowe dla gospodarstw niezamożnych ; 3. Rolnicze gospodarstwa domowe jako odbiorcy usług finansowych (Bankowe produkty związane z zaspokajaniem popytu na pieniądz, Kredytowa oferta finansowania bieżących potrzeb rolników i ich rodzin, Finansowanie inwestycji gospodarstw rolniczych, Rolnicze gospodarstwa domowe na rynku produktów oszczędnościowych i ubezpieczeniowych, Charakter oszczędności gospodarstw rolników indywidualnych, Produkty oszczędnościowe w bankowej ofercie dla rolników indywidualnych, Charakter i zakres ubezpieczeniowej oferty dla rolników indywidualnych) ; 4. Usługi finansowe dla mikroprzedsiębiorstw (Usługi bankowe skierowane do sektora mikroprzedsiębiorstw, Prowadzenie rachunków bankowych , Kredyty bankowe, Usługi instytucji doręczeniowych, Usługi depozytowe, Pożyczki , Pożyczki z Funduszu Mikro, Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej, Środki Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Dotacje z funduszy strukturalnych, Leasing, Factoring, Usługi finansowe instytucji para bankowych, Fundusze inwestycyjne, Usługi w sferze ubezpieczeń ) ; 5. Oferta usług finansowych dla sektora zamożnych klientów indywidualnych (Bankowość dla zamożnych klientów indywidualnych, Segmentacja klientów bankowości dla zamożnych, Zindywidualizowany charakter obsługi zamożnego klienta, Kompleksowy zakres oferty private banking, Zarządzanie aktywami zamożnego klienta prywatnego, Pojęcie i zakres usług asset management, Podstawowe strategie budowania portfeli inwestycyjnych, Charakterystyka wybranych elementów oferty asset management, Zorganizowane formy bezpośredniej (osobistej) aktywności zamożnych inwestorów indywidualnych na rynku kapitałowym, Kompleksowe zarządzanie majątkiem zamożnego klienta indywidualnego (wealth management), Charakterystyka wybranych inwestycji rzeczowych, Usługi dodatkowe typu concierge) ; Rozdział 6. Podstawy prawnej ochrony gospodarstw domowych na rynku usług finansowych (Regulacje unijne jako determinanty wewnętrznych uregulowań prawnych, Polskie regulacje w zakresie ochrony konsumenta, Świadomość ekonomiczna i dostępność usług bankowych jako warunek skutecznej ochrony klienta usług finansowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19.4.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Skryptowe / Uniwersytet Opolski)
Niniejszy skrypt został przemyślany jako pomoc dla studentów kierunku Ochrona Środowiska odbywających ćwiczenia laboratoryjne z przedmiotu Podstawy Inżynierii Procesowej. Inżynieria procesowa jest dziedziną nauki zajmującą się zamierzonymi fizycznymi, chemicznymi i biologicznymi przemianami materii. Jej celem jest poznawanie mechanizmu przebiegu tych przemian. [ze wstępu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 260 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28.5 (1 egz.)
Brak okładki
E-book
W koszyku
The research presented in the book was conducted as part of the project "School education in the era of pandemic and post-pandemic in Poland, the Czech Republic, and Slovakia" (no. 22210036), funded by the International Visegrad Fund. The project was implemented by the University of Opole (Poland), with partners including the University of Ostrava (Czech Republic), the University of Presov (Slovakia), Public Primary School No. 2 themed Polish Olympians in Opole (Poland), Secondary school, Elementary school, and Kindergarten in Karviná (Czech Republic), and United Boarding School in Snina (Slovakia). The project was carried out in three partner countries from 2022 to 2023. The aim of the quantitative research was to assess teachers' perspectives on the functioning of the school community during the pandemic, with a particular focus on the benefits and threats arising from the implementation of distance learning methods in crisis situations. The study was conducted simultaneously in three countries: Poland, the Czech Republic, and Slovakia, in the first quarter of 2023. The analyses of the research results indicate that distance learning is a viable alternative in situations where regular teaching in schools or educational institutions is not possible. The Covid-19 pandemic forced all countries to make a transition from traditional forms of education to online methods, and the experience gained during this time by teachers, students, and parents should not be wasted. In conclusion, we postulate that the acquired competences should be utilized in everyday educational processes. We also suggest that some school activities, especially extracurricular ones, be conducted using remote work methods Zaprezentowane w książce badania przeprowadzone zostały w ramach projektu „School education in the era of pandemic and post-pandemic in Poland, the Czech Republic and Slovakia” (no.22210036) i sfinansowane ze środków the International Visegrad Fund’s. Realizatorem projektu był University of Opole (Poland) a partnerami University of Ostrava (Czech Republic); University of Presov (Slovakia); Public Primary School No. 2 them. Polish Olympians in Opole (Poland); Secondary school, Elementary school and Kindergarten with Karviná (Czech Republic) and United Boarding School with Snina (Slovakia). Projekt został zrealizowany na terenie trzech krajów partnerskich w latach 2022-2023. Celem przeprowadzonych badań ilościowych była ocena nauczycieli na temat funkcjonowania społeczności szkolnej w sytuacji pandemii, ze szczególnym uwzględnieniem korzyści i zagrożeń wynikających z zastosowania w sytuacji kryzysu metod kształcenia na odległość. Badanie prowadzono równolegle w trzech krajach: Polsce, Czechach i Słowacji w pierwszym kwartale 2023 roku. Przeprowadzone analizy wyników badań wykazały, że kształcenie na odległość jest dobrą alternatywą w sytuacji, gdy nie ma możliwości zorganizowania regularnego nauczania w szkołach lub placówkach oświatowych. Pandemia Covid-19 zmusiła wszystkie kraje do przejścia ze stacjonarnych form edukacji na internetowe, a doświadczenie zdobyte w tym czasie przez nauczycieli, uczniów i rodziców nie może zostać zmarnowane. W konkluzji postulujemy, aby nabyte kompetencje wykorzystać na co dzień w procesie kształcenia. Sugerujemy, aby niektóre zajęcia szkolne, zwłaszcza pozaszkolne, były realizowane z wykorzystaniem form pracy zdalnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej